En lång dag....

Har gjort massor hemma idag, men det syns knappt... Inte så kul då, men lite var dag ger resultat senare.. :-)

Noel ligger brevid mig här o har feber, han sover hos oss nu, det får han så gärna när han e sjuk, eller det får alla barn när dom e sjuka... Det känns tryggt o ha han nära så man lätt kan vakna o ge medicin på nätterna om han har ont... Han e ganska så slö på dagarna o ligger mest på soffan o kollar barn-tv...
Han äter inte mkt, men vällingen går alltid ner vilket e jäkligt skönt så slipper man oroa sig över maten, nu hoppas jag att han blir frisk till helgen...

Håller i skrivandes stund på o laddar över lite foton, verkar som att dom inte blev så bra, men ja får slänga upp dom här ändå, bara för att visa lite iallafall...

Imorrn ska ja o mamma åka till staden tidigt, vi ska leta gardiner o gardinstång, vill få upp det nu, det känns så kalt utan gardiner... Jysk hade 30% på alla gardintillbehör så jag får chansa o se om det finns någon som kan passa mig där...

Så kommer brorsan o hjälper till med bänkskivorna, den enas ska sågas i, pirrigt då gäller det att mäta helt rätt... Så på lördag borde allt vara klart...

SNÄLLA Johan o Helena kommer imorgon, dom ringde innan o tänkte laga mat o ta med sig hit imorrn kväll. GUD så snällt.... Det e vi väldigt, väldigt tacksamma för.... E så trött på hämtmat nu så om ni bara visste.... Sen blir det enbart husmanskost såå gott de ska bli, kokt potatis, sås o stek, mmmmm...

Ja ja, nu ska jag snart krypa ner brevid min varma son o sova, ska samla energi så jag orkar slita en hel dag imorgon, sen e det nattjobb som gäller hela helgen, blä vad tråkigt, speciellt nu när man e nästan färdig o kan börja inreda, nu kommer jag sova bort hela helgen istället... Men men en helg på 6 veckor de e faktiskt inte så farligt, sen jobbar jag ca 7 pass till sen e det dags för långledigt igen, underbart... :-)


Nu kommer lite nya bilder...

Mitt skåp från rätt vinkel o med lite fina saker i... :-)




Min fina kruka, gammal men fin...



Party-Lite Änglar... Mina favvos...




Fotoväggen, men ja tror att det bara ska bli svart/vita foton sen...




Vår Tv-hörna med den enorma men väldigt sköna soffan... (ingen vidare bild, men.. )



(listerna ska bli vita, så ni vet.. )

Så här ser kaklet ut, skitigt o oklart, men man kan se på ett ungefär..




Imorrn ska ni få se hur SNYGGA våra bänkskivor var, det kommer bli kanon-fint...
Jag tror jag sa WOW till Gabriel för många gånger när jag fick syn på hur fina dom var...
MEN det var jäkligt tungt o bära in dom, fy fan mina armar skakade efteråt, Ena bänkskivan e nästan 3 meter o den e 4 cm tjock, massivt o TUNGT som attans...
Men det var det värt, man e ju nyfiken, på hur det ser ut så vi slet upp plasten o tittade... Värsta julafton nästan.. ;-)

Ne nu säger jag god-natt... Ha en fortsatt fin kväll alla... :-)
  Jaqueline  

SÅ FINT!!!!

Datum: 2010-11-05 / Tid: 07:18:29
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?