En rörig fredag....

Dagen blev inte som den var tänkt, istället för att åka till staden fick vi dra till Ikea o byta diskbänk... Jävlar vad folk det var där, de e höstlov o vi fick vänta säkert en 45 minuter på att ens få byta in diskbänken. SUCK!!!

Gick snabbt igenom varuhuset o plockade på mig det jag skulle ha, hittade en fin gardinstång o så kom jag hem, gissa vad, den var för kort, fan va arg jag blev...
Tur att vi ska till Ikea igen nästa vecka...
Ska byta till en 2 meters istället..

När vi kom hem dumpade vi av sakerna o körde till stan för att se om Jysk eller Rusta kunde ha gardinstång eller gardiner, men icke... Hittade en assnygg matta som jag vill ha, skulle passa perfekt till soffan, o sen även en Tvbänk på jysk, en i vit klarlack, riktigt snyggt ju...

När vi kom hem sen städade vi snabbt av allt o tände lite ljus, riktigt mysigt blev det, trots att det e halv kaos hemma just nu...
Johan o Helena kom hem med supergod mat o hembakt bröd, så himla gott det var... :-)
Dom hade tom. med sig en supergod fruktsallad, så mätt ja blev o som jag saknar riktig mat ännu mer nu...
O så ska ja börja baka bröd nu med nu när vi kommer att få en varmluftsugn, skulle ju haft en Kitchen Aid åxå, men men det får nog vänta ett bra tag till...


Ska visa er lite bilder nu när bänkskivorna e på plats, det börjar bli riktigt fint i vårt hem, jag vill aldrig flytta känns det som just nu allafall...

älskar just nu allt med stället, läget, trädgården, enorma verandan o numera hur det ser ut inomhus, och såklart närheten till havet... :-)




(ännu mkt småfix kavr men så himla mycket det gjorde o få in bänskivorna, o så e det inte fogat ännu, det ska dom fixa imorgon)

Noel leker me Svea...




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?