Fredag o Lördag....

Har egentligen ingen tid till att sitta här nu, blir bara snabbt, ska strax göra iordning mina barn för en tur till staden, familjen ska få en ny dammsugare :-) Våran e totalt kass den har fått suga in för mkt slipdamm så den e helt paj..
Sen ska vi handla för ikväll kommer det gäster, vi ska äta gott o umgås, blir nog lite spel åxå, trevligt ska det bli, o som vi har saknat att kunna bjuda hem folk... Det e inte 100 klart hemma ännu, men det e 90 klart o då tänkte vi äsch vad gör det, det blir ju ändå färdigt nu i veckan innan Noels kalas på lördag..

Igår, var jag världens gladaste när jag fick en slant av min man för att shoppa för BARA till MIG.. :-)
Och jag hittade en massa fint, Jeansleggings, taights, 3 st baströjor, 2 vita o 1 svart, en svart gosig lång tröja med dragkedja i nacken, en svart cardigan och en klänning till julbordet :-)
Men fasen de var inte direkt lätt, klänningen hittade jag på Lindex, Lite på H&M o en tröja på Gina...
Vi hade en god lunch o det var så himla skönt att bara få strosa omkring på stan själv med mamma o kolla precis hur mkt man ville på kläder, en hel del provningar blev det med... :-)
(ett set till Tim blev det med )

Efter det åkte vi hem o hade fredagsmys hela familjen, kollade på Idol o sen somnade jag runt 22 tiden, kommer inte ihåg, men skönt var det...

Ingen inspiration har jag idag, måste komma på en dessert, men de var inte lätt idag, annars brukar man ha 100 idéer men just nu står det stilla...

Ne brottom, brottom...

Ha en underbar lördá...

Ska försöka hinna med lite bilder senare idag....

  Jaqueline  

Gör vit chokladmousse med fruktsallad! Hur gott som helst.

2dl vispad grädde, 2 dl kesella o 200 g vit smältchoklad. Blanda ihop o lägg i serveringsglas/skålar och lägg lite fruktsallad på. MUMS!

Datum: 2010-11-13 / Tid: 11:34:49
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?