Ingen sladdjäkel...

Som jag har letat efter sladden till videokameran, trodde jag skulle lösa det med en vanlig usb sladd men icke... Jag har suttit o kollat delar av bröllopet på videokameran idag, spolat fram o tillbaka... ha ha.. Tårarna kom nästan + att jag fick goa skratt av Gabriels sång, "vill ha dig".. Samtidigt kom en massa andra tankar o känslor fram som jag inte var riktigt beredd på, men men de e bara att försöka o inte se vissa bitar... 1 timma o 35 minuter har vi inspelat från bröllopet, så vi tänkte gå till expert o få dom på DVD, + att vi ska ta med kameran o köpa dom sladdarna vi behöver till att kunna föra över...
Ledsen att jag inte kan lägga upp nåt ikväll...



Såg även en snutt när Tim var 25 minuter gammal, harreguuuud... Sikken going han var, helt blå nästan, han kom så himla fort så de e inte konstigt... Han ligger på mitt bröst o ser sig omkring, knorrar lite o verkar allmänt chockad över att vara ute från hotell magen på ca 7 minuter, stackars bebis... ha ha.. MEN varför får man alltid sån längtan när man ser dom små knytena... Det är ett sånt stort mirakel med bebisar o barn, jag vill inte ha den känslan, jag vill ha känslan att nu räcker det, vi har 3 friska fina pojkar vi är lyckligt lottade...  MEN ändå skulle jag vilja ha ett barn till...
Vi får se vad som händer i framtiden... Jag e ju 90 % säker på att jag får en pojke till om det skulle vara så, men det är inte det som e grejen, det spelar ingen roll för oss.. Det är lyckan att få ha barn i sitt liv o allt som hör till... MEN det blir inte ännu o skulle det bli så handlar det om några år.. Samtidigt så kanske man känner att man trivs i situationen o inte vill börja om med småbarnsåren igen, vad vet jag....
Mina barn o min man de e mitt ALLT.... Jag e lycklig som haft turen faktisk må bra o vara en lycklig mamma, något trött o sliten ibland men lycklig det e jag...


Idag har vart en bra dag annars, lite småfix hemma o sen gick vi ut, jag, mamma, Melwin o Noel, vi eldade skräp o rensade upp i trädgården.. Blev en stor förbättring.. Vi var ute en bra stund o barnen hade kul ÄNTLIGEN var solen framme lite med, underbart väder...
Mamma åkte vidare in till stan o jag o barnen tände lite tomtebloss, tänk vad lyckliga barnen blir av att få hålla ett tomtebloss... :-) Sen gick vi in o fixade iordning middagen... Jag o Gabriel hjälptes åt, o snabbt blev det klart, vi åt tidigt hemma idag inte vanligt att vi sitter o äter middag kl halv 5 de brukar vara runt kl 6.. Men det var ganska skönt för efter maten hade vi 2 timmar med barnen innan dom skulle i säng... O jag fick chans att vila upp mig lite innan jobbet..

En härlig måndag blev det, nu ska jag jobba hela natten, o imorgon ska jag hem o sova länge...

Ha en fin kväll alla... :-)



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?