Medans jag väntar...

på mamma så tänkte jag lägga in lite bilder som jag egentligen skulle gjort inatt....

Min nya lykta från LHome...
(orkade inte flytta den till en "finare" bakgrund så här har ni den, rakt upp och ner)



Gabriels Bonsaí, som han har LOVAT att sköta om som sin bebis, den behöver mkt omvårdnad denna stora saken, en hel sida med hur man ska göra och inte ska göra.

(den ska få en ny vit kruka och en fin möbel att stå på åxå )



Matplatsen än så länge... Nya gardiner o ny duk.. Ska köpa hållare till gardinerna idag, mina gick inte om den tjocka stången..




Tavlan e ÄNTLIGEN uppe..



Här sover vi... Saknas Ännu ett överkast, men det ska bli ett vitt romantiskt sådant sen.
Ingen höjdarbild precis...



Hallen..




oj oj jag tror mamma tutar där ute, får fortsätta senare, nu en god efterlängtad lunch på Blå Dörren me mamma...




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?