Motigt....

Usch varför får man dagar då allt bara känns jobbigt, idag e en sådan dag, e trött på ALLT. Försökt o fixat lite hemma men har inte fått så mycket gjort, mest bytt plats på saker...

Men vi har haft en mysig eftermiddag o kväll, har läst lite med Melwin när Noel o Tim låg o sov, o så har vi bara varit.. Gott...
Vagnen blev såld åxå, skönt nu ska jag jaga en ny,känner kanske att jag kommer sakna vagnen lite, men egentligen behöver jag den inte längre...
Får se vad jag kan hitta...

Imorgon har vi bestämt oss för att ta en vilodag från huset, vi behöver ta det lite lugnt så vi tänkte mest bara köpa lister på eftermiddagen o sen sätta fart på tisdag igen...
MEN vi e nog klara denna veckan sen, kan inte beskriva hur skönt det känns... Vi vill bli klara nu så vi har sagt att de e lika bra att göra allt nu i veckan o sen släppa allt helt o hållet o bara umgås o ta det lugnt...
På lördag har vi bjudit hem änner så då SKA det vara klart, bra att ha det som deadline.. Får se om man hinner bli klar med allt runtom åxå, kanske inte hinner fixa allt, men jag hoppas att jag orkar det mesta...

Nu ska jag snart sätta på Ensam mamma söker på Web-Tv, sen finns det säkert nåt mer man kan se på... Känns tungt o ha 10 timmar kvar, men de e bara att sluta glo på klockan o göra nåt så tiden går snabbare....

FUNDERAR ÖVER ETT NYTT DATUM FÖR NOELS KALAS, DET KOMMER JAG ATT SKRIVA MER OM IMORGON FÖR DÅ SKA VI BESTÄMMA OSS... HOPPAS ATT NI VILL KOMMA ÄVEN FAST DET BLIVIT UPPSKJUTET, + ATT NI FÅR JU FAKTISKT SE HUR FINT VÅRT HEM HAR BLIVIT SAMTIDIGT... :-)






  Charlotte  

Tack så mycket för dina värmade ord. Det känns faktiskt som om folk inte förstår hur ont jag har, utan jag känner mig mest bara gnällig jämt men det är en sån otrolig smärta så jag kan inte ens förklara det!



Jag har vart hos BM idag och fått tid hos en läkare. Jag kommer heller inte att behöva gå över och det känns så skönt att veta!

Datum: 2010-11-08 / Tid: 09:58:19
URL/Blogg: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
  johanna  

Så skönt o veta att du inte behöver gå över, jag tyckte det kändes så mkt lättare då. Jag fick bli igångsatt 1 vecka innan, det var så skönt o ha ett mål.. :-)



Ja man känner sig gnällig, men det får man lov o vara när man har så himla ont... Nu e det ju inte så långt kvar så jag håller tummar o tår på att "lillen" vill komma snart.. Spännande för oss bloggläsare att följa er med eran nye familjemedlem...



Lycka till..

Datum: 2010-11-09 / Tid: 07:44:36
URL/Blogg: http://johannaandthefamily.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?