ohh...

varför blir man så irriterad när man försöker nå en person som pratar i telefon LÄNGE... Jag ska sova men måste få fatt i mamma innan jag somnar så jag satte mig här en stund...

Har haft en mysig morgon med familjen, fick kaffe så jag blev lite pigg... Mina underbara ungar e det bästa som finns, alltid sån lycka o komma hem till busarna.. Även fast jag bara vart borta medans dom sovit så har jag hunnit sakna dom, ja e ju vaken o tänker på dom... :-)

Vi köpte en receptfri hostmedicin till Tim på Hajen igår o den har funkat alldeles utmärkt, tom. bättre än Molipect. Görbra, så en dos hostmedicin o lite nässpray e toppen, han blir som ny... Han e förkyld men inte sjuk, han e pigg som attans trots att näsan rinner...

Jag hittade en matta på RUSTA som jag blev förtjust i, någon som har erfarenhet av dessa? En silvergrå ryamatta, som skiftar lite i färg, det e en av dom finaste jag har sett, även bland dom dyraste...
denna kostade 799 kr, o den känns helt underbar, undra bara om den e lika underbar att underhålla...

Svårt att se på bild men såhär ser den ut...




O den e 160*230 tror ja....  Görmysig...


Jag tänker köra på neutrala, kanske lite "tråkiga" färger när det gäller större prylar som mattor, gardiner o möbler, vill hellre kunna sätta in ljus, dukar o vaser med färg istället...

Tycker det e skoj att ändra då o då, o då vill man ju ha standarsakerna i neutrala färger så man kan mixa med massa olika färger sen...

He he. nu var mannen inne i rummet o såg att jag satt här... GÅ O LÄGG DIG, tycker han så jag ska göra det, först ut o ta ett bloss o försöka nå mamma en sissta gång...


Sen ska ja sova gott, har ju en natt kvar att jobba, känns bra att vara lite ledig sen... :-)

Tjing, tjong.....
  lina  

Min vän har en sån, fast annan färg, hon tycker den är skitbra och den är väldigt skön att gå på :) Jag tror ABSOLUT att den är värd pengarna! kram...

ps...taket tack!

Datum: 2010-11-07 / Tid: 21:02:34
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?