svar på kommentarer...

Alltså har suttit o försökt svara på era kommentarer men det går inte, efter en jäkla massa försök har jag tröttnat, får försöka imorrn istället, blir vansinnig när man klickar o så försvinner allt man har skrivit...

Ja ja...

Om jag inte skulle bli målare??????
Andréa: Jo det skulle jag, men det verkar vara svårt o få en inrikting om man inte har grunderna, det e jättemycket plugg o sen flera år lärling o jag vill inte gå igenom det för att kanske få stå o måla husfasader 8 månader om året, INTE min grej. Det skulle inte min sjuka rygg klara av alls. Ska kolla upp om det e samma som gäller med tapetsering, annars lutar det mot florist, det e en sak som jag tänkt på väldigt länge.
MEN jag har 1 år på mig så jag hinner nog komma på nåt som passar mig bäst...




ALLTSÅ, jag funderar en liten stund varje dag på vad jag skulle vilja utbilda mig till, målning e nåt jag alltid kommer tycka e kul, men då e det inomhus, väggar, tak o golv, lister, möbler mm mm Vill absolut inte bli en fasadmålare....
Tyvärr e det sjukt svårt o få bara en inrikting... Hade nog vart lättare i en storstad.
Så jag e fortf inte helt klar med måleriet, kanske blir det det, om inte blir det nog blommor o trädgård. Hade vart perfekt o få jobba som trädgårdsmästare, vara utomhus hela sommaren, hösten o våren... Eller så skulle jag tycka blomsterbinderi och design vara riktigt skoj...
Vi får se, jag kikar på utbildningar o mina möjligheter då o då... Men ska först ta tag i det på allvar om ca 1 år... Nu vet ni alla....
En tjej som jag med min värk i ryggen kanske inte ska stå på ställning o måla fasader 7 månader om året, tror inte jag skulle bli så långvarig i den branchen då... Sjukstugan nästa liksom....

Nä, nu tillbaka till webb-tv o se det jag missade tidigare ikväll... bla. Så mycket Bättre, tycker det e riktigt bra.. :-)



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?