Tiden går alldeles för fort....

Sitter o går igenom lite bilder, fasen alltså ibland undrar man vad man gjort av tiden, ända sen man fick barn så har tiden gått i raketfart... Inte alls kul o sitta o ha känslan att all tid bara e borta, e jag ensam om det? E det bara jag som som inte hinner med??
Men det e tur att man har bilder att se på och minnas dom finaste stunderna man vart med om....

Melwins första möte med lillebror Nisse som han kallade honom.. :-)



Melwins första bad...



Vi åker hem från bb med Noel..



Underbara Melwin...




Mina 2 stora Älskade ungar.... Nu e dom stora, självgående och klarar sig utmärkt utan mammas pussar o kramar... Det kommer gå fort, tiden med småbarn, snart börjar Melwin i skolan, fatta det liksom att snart har man ett barn som börjar i skolan, då e det läxor och passa tider som gäller... Kan knappt fatta det... Samtidigt e det härligt o se dom utvecklas, men kan man inte bromsa lite, bara liiiite...

Nu ska jag fortsätta att gå igenom bilderna.... "snyft"



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?