Tisda...

Sitter här o har en lugn morgon, allafall en 10 minuter till sen ska jag ta tag i huset o röja lite... Gabriel skulle plocka upp brorsan i staden o så ska dom fixa klart allt här hemma.. :-) Ska bli så skönt o få lister i taket och på golvet... Hallgolvet ska läggas åxå, men först av allt ska det fogas i köket..
Det känns viktigast just nu, så det inte blir en massa vatten som ställer till det...


Senare ska vi åka till simhallen o bada med barnen :-) Ska bli kul de e 2 veckor sen nu, så det kommer att uppskattas av barnen..

Har väl egentligen inte så mkt i mitt trötta huvud just nu, men ska visa er lite bilder...

Lina här e taket, inte lätt o få till en bra bild, omöjligt att få med hela taket på samma bild... Men här e en bit så man kan se allafall... Vitt o lite glansigt... :-)



Nu e det ju utan lister... Men dom ska på idag :-)



Har fixat en hylla till min Reflextion-ljusstake från partylite, dom andra fick åxå plats.. :-)



O så har vi hittat en vagn till Tim, eftersom jag skulle få vänta till vecka 5, med att få hem den nya Emmaljungan så fick vi helt enkelt köpa en dom hade på lager, så det blev denna o jag e jätte-nöjd.. Tycker den e riktigt fin o så fick Tim en åkpåse som man kan öppna på alla möjliga sätt o det e bra när han kanske kommer ha geggiga skor... Kollade på en massa vagnar, men jag var så himla nöjd med Melwins scooter så jag valde denna, Brio Race kollade vi på men den var så himla smal o så var det inte fullt liggläge.. Så denna e mer ombonad o mysigare tycker jag.. Kollade även på en enklare Emmaljunga, typ som Brio´n men Ne.. Tim e bara 1 år o han behöver kunna sova länge och skönt i vagnen ännu tycker ja.. Jag ger Emmaljunga Scooter en massa massa + poäng...




  lotta  

Huset ser kanon ut! Vitt är fint!!

Jag gillar också emmaljunga scooter, vi har en till Milton!

Datum: 2010-11-09 / Tid: 14:32:18
URL/Blogg: http://lottajohansson.blogg.se/
  lina  

JÄTTE FINT! Vilket lyft! Och ljus staken fick sin plats också ;-) Kanon. hoppas vi kan komma ut snart och se på det irl!

Datum: 2010-11-09 / Tid: 19:33:39
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?