Tråkigt....

Ja, för ja e sur, jag åkte hemifrån utan min kamera :-( Jag som hade tagit en massa fina foton hemma idag, när det var nystädat o fint...
Så jag har inga nya bilder att visa er fast jag så gärna ville...

Har fått riktigt fint hemma nu, det e lite kvar men inte alls så mkt... Kan knappt beskriva hur glad jag e över det...
Jag o mamma har vart en sväng på L-Home idag o vi gick där lätt i 1½ timme... Fanns såå mkt att se på o det var nära att jag köpte ett diskställ men jag ångrade mig i slutet o valde en lykta istället + att jag köpte ett stort blockljus...
Jag blev supernöjd med den, har en perfekt plats i köket till den med... :-)
Sen kte vi vidare till staden o kollade gardiner på Hemtex men hittade absolut inga, jo en snygg men då kostade 1 längd 499 spänn, sjukt ju... Ska ja ha 4 längder blir de 2000 ALDRIG, så snygga var dom inte...
Så vi traskade vidare till Hema o där köpte jag helt vanliga men väldigt snygga panellängder.. Dom får vara där tills jag har hittat perfekta gardiner någonstans... Men jag e nöjd med dom som jag hittade, väldigt enkla o fina, blev även en duk som passade till...

Sen kom vi hem strax efter Gabriel o barnen o vi hjälptes åt med gardiner o jag skruvade upp gardinstången (jag har blivit haj på skruvdragaren nu) Gabriel han lagade värsta middagen.... Så gott, marinerade skinkskivor i grönpepparsås o kokt potatis o grönsaker, riktigt gott var det...

Sen fick vi i oss lite kaffe med innan det var dags för mig att åka till jobbet...

Gabriel var inom Ikea idag innan han skulle till smärtläkaren i Gbg, o handlade det sissta, överskåp till kyl o frys, o 3 gardinstänger á 2 meter långa till hemmet + ett stort fint träd...
Han kan min man, om han vill... :-)

På lördag har han LOVAT mig att följa med till LHome, då ska vi kolla in möblerna dom har där :-D SÅÅÅ FIIINA.... Har ni vart där???
Alltså gillar man prylar, vitt, nytt o slitet så e det butiken för dig...
Vi ska se om vi kan hitta nåt fint att sätta det nya trädet på, + att jag ska visa allt jag tycker om, i princip hela affären...
Gardinerna där e lite dyra dom åxå, 800 kr för 2 knytbandslägder, men så himla fina... Men annars har hon väldigt bra priser, både billigt o dyrt o nästan alla kan hitta nåt fint till sig själv, eller varför inte att ge bort i present..

Imorrn ska jag vara själv, tills barnen ska hämtas 16.3o... Ovanligt men ganska så skönt, ska vila mig ordentligt efter natt-jobbet...

Nu ska jag se 2 avsnitt av Berg fyttar in, missat dom nu när jag följt Grey´s på tv...
De e perfekt att ha webb-tv när man ska jobba natt för även om här finns en massa massa kanaler så e det bara skit o se, repriser, gamla komediserier o sport, bläää... Långtråkiga faktaprogram gör att man somnar... Mitt nya favvo e Bondai Beach (stavning säkert tokfel) men det e en bra realityserie... Spänning varenda gång...

Ha en fin stormig torsdagskväll alla...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?