Vaknar upp hemma...

Såå skönt det har vart å sova i sin säng inatt, sovit så himla skönt o vaknade upp pigg och utvilad...
Tim o Melwin e på väg till dagis, Noel han har vart hemma hela veckan med feber. Antar att det e 3:dagars feber, han kokar emellanåt. Så får han feber idag med så blir han hemma även imorgon..

Idag ska jag måla lister... Så man kan sätta upp gardinstång över fönstren sen, behöver en som e 3,5 meter, undra vart jag kan hitta en sån lång... Helst ska den vara lite tjockare åxå..
Sen får vi se vad vi hinner med idag, barnen har kort dag så dom kommer hem redan 13... Så får vi väl gå ut o röja upp lite, elda lite skräp o fixa..
Det e inte så mkt kvar här hemma nu, det känns skönt, vi måste till Ike o köpa överskåpen som ska sitta ovanför kyl o frys, o sen har vi tittat ut ett golv till hallen som ska beställas...
Sen nästa vecka kommer vi att vara klara, GUD så skönt.. Hållt på i snart 1 månad...

Soffan kom igår, den e STOR men ändå tycker jag att den passa, gången in blir lite liten men vad gör det, man vänjer väl sig... Vi ska känna lite på det innan vi möblerar om...

Jag ska fota lite sen så ska jag visa er... Kanske få en åsikt...

Nu ska jag ta fram penslar o måla...
  Charlotte  

Samma här! Ska bli så skönt när all renovering äntligen är klar!

Datum: 2010-11-04 / Tid: 10:29:46
URL/Blogg: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?