Bloggen...

Jag har ju som sagt beställt en ny design till min blogg, o jag sitter nu o funderar på vilka bilder o text jag vill ha med på den.. Tror faktiskt att jag ska undvika bilder i headern o ha den så som den ser ut nu när jag beställde den, tidlös... Bilder på barnen kommer ju upp nästan dagligen så det behövs inte i min header då tycker jag..
Har jag bilder på barnen så blir det alltid att man vill byta o eftersom jag har nada koll på html o webbdesign så ska jag nog välja nåt enkelt men snyggt...

Jättesvårt tycker jag men jag har ju hela natten på mig o fick idag veta att det var 2 före mig i kö så jag hoppas hoppas att den blir klar till helgen eller i början på nästa vecka...



JO.... Idag fick vi tag i målare... Wiiiii så jäkla skönt då kan vi ÄNTLIGEN börja fixa i helgen, för innan taket e klart kan man liksom inte göra så mkt, man kan inte hänga nåt på väggarna o inte heller ställa iordning möbler... Imorgon kl 9 kommer dom o det e sagt att det ska ta 2 dagar med 1 strykning per gång.. :-) Kommer bli så fiiint..

Vet inte än om vi kan bli klara till Noels födelsedag men jag hoppas verkligen....

NÄ nu ska jag skicka iväg en massa till tjejjen som ska göra min blogg ännu finare.. :-)
  Jaqueline  

Det kommer med all säkerhet bli görfint hos er! =)



Du har inte lagt upp någon lista på vad Noel önskar sig ?! Det borde vara dags snart =)



Kram

Datum: 2010-10-21 / Tid: 07:23:35
URL/Blogg:
  Helena  

Tänkte jag skulle fråga dig om adressen till hon som gjort din design på bloggen. Vill förnya min också. Har ju massa nya bilder jag vill ha med.

Får ta det en dag när vi träffas.

Kram

Datum: 2010-10-21 / Tid: 22:17:00
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?