Det händer grejjer nu.....

JAG ÄR LYCKLIG !!! FAN VAD JAG MÅR BRA!!!


Nu e jag tillbaka, min bloggdesign e beställd och jag hoppas få den klar denna veckan :-) Jag har hittat en som passar in i mitt liv just nu :-)

Min rosa dator ska bli min bästa vän, där ska jag uppdatera bloggen med en massa som händer hela tiden...
Jag har SÅÅ mycket som vill ut nu och det känns galet skönt i hela kroppen o veta vad man vill....
Jag e i ett lyckorus och trivs med allt nu, det ser för jäkligt ut hemma, det e rörigt, skitigt halva hemmet e nerpackat i lådor men ändå e allt så jäkla bra...

Vi har idag målat klart väggarna, har en strykning kvar på ena väggen o det ska jag göra klart imorrn...
Alla nya köksskåp e uppe o det ser kanon ut, golvet e lagt o snart, snart ska jag få "piffa till det"
SÅÅ många ideér o det kommer bli så jäkla skoj...

Chabby Chic e det som gäller.. I Love It...

Dessvärre har batteriladdaren till lilla kameran vart nerpackad eller försvunnen ?? Så jag har inte kunnat fota så mkt nu dom senaste dagarna...
MEN har några gamla bilder jag ska slänga in här...

DESSUTOM har JAG får titta (före dom öppnar för allmänheten) på en Loppis idag... Jag fyndade kan ni tro, en gammal plåtburk med blommor på, en gammal kruka med rosor på (till mitt skåp) En "bur" som ska hänga ner från taket antingen med blommor i eller med fina ljus...

NU till mitt BÄSTA fynd....
En gammaldags växasäng till Tim.. Den e vit, men den behöver snyggas till, så den ska jag måla om med blank vit färg + att det ska stå Eric Tim + hans födelsedatum på ena gaveln..
Det blir mitt projekt o den ska vara klar till Tims 2:årsdag så jag har god tid på mig...
Den kommer bli störtcool...

Ja ni ska få se.... Jag ska fota, ska ta hem grejerna på måndag o då kommer ni få se....






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?