Indianmusik....

Min mamma har en kärlek till Indianer o allt som hör till, musik, trummor, bjällror mm mm o barnen har fattat tycke för musiken o så vill dom gärna spela på instrumenten samtidigt så varje dag har vi en liten stund med musik, trummor o bjällror.. Det roligaste e o se Tims stil när han dansar ha ha jag önskar såååå att jag kunde filma honom men min kamera e urladdad och ligge hemma o laddaren kan jag inte hitta bland all bråte, kanske kan låna mammas kamera imorrn o få till ett litet klipp, han e så go.. Melwin o Noel spelar o diggar det e riktigt skoj o se...

Här e Tim....






Suddig bild, här spelar dom, Melwin o Noel...





  lina  

Filma med mobilen din! Den kan ju till och med filma i HD! Lösen kommer så fort jag e klar... :-)

Datum: 2010-10-22 / Tid: 06:25:30
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/
  johanna  

tack för tipset, det har jag ju inte ens tänkt på... :-) Ska göra det sen han e störtskön i sin dans.. ha ha...

Datum: 2010-10-22 / Tid: 07:21:48
URL/Blogg: http://johannaandthefamily.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?