Jobb i huset...

E sååå sliten, idag har vi gjort MASSOR i huset, målat o så har vi satt upp hyllor o sorterat hela garderoben o fixat i sovrummet.... Det tog sin lilla tid... Men det kommer bli bra, nu har jag massor med förvaringsmöjligheter o det e jäkligt skönt, e supernöjd över vår insats idag... Fasen tjejjer vi kan bra om man bara vill...
Så vi åkte hem först kl 17.3o idag o vi började vår dag redan kl 6.3o så det känns nu, ryggen värker o min målararm e öm...

Imorrn blir det lite gjort på förmiddagen medans barnen e på dagis, men sen släpper vi allt som har med renovering o göra o firar vår älskade prins hela dagen... :-)

Igår tog jag några bilder, hann bara inte blogga igår så jag får lägga in dom idag...

Här e dom...

Fondtapeten e på plats.... ursäkta det usla ljuset...



Närbild...



Ena sidan av köket, igår såg det ut såhär, idag e det klart.. bara bänkskivan som fattas...



O så andra sidan, nu e det dags för kakel o sen bänkskiva, spishäll, diskbänk o fläktkåpa. Sen ska även socklarna på runt alltihop..




Vi har byggt igen loftet, nu ska det målas en sissta gång med vitt o sen ska en lucka sättas dit för "hålet" o sen e det bara listerna kvar...




Lite nya detaljer.... (loppisfynd)







  Sandra  

Åh va duktiga ni e! Kommer bli super fint juh! Ser fram emot o få se det klart :)

Datum: 2010-10-28 / Tid: 22:04:08
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?