Jobbenatt 2 av 2

Gött o vara ledig  6 dagar sen :-) Massa jobb i huset blir det...
OK, idag har vi fått tapetserat fondväggen + att jag har målat hela STORA gaveln med grundfärg, måste grunda 1 gång till imorgon, sen på med den riktiga färgen o så hoppas jag att det räcker med 1 strykning, lite lättare att måla renoveringstapet än panel, här kan man ta pensel utmed väggar o tak sen e det bara att rolla, o eftersom vi har så högt i tak så satte jag på ett städ-skaft så vips hade jag en skitlång roller, perfekt...
Mamma har hjälpt till idag, hon har vart snäll o frosta av frys o skurat kylen utanpå och inuti, nu ser det ut som nytt... Vi har även fått upp de lådfronter som saknades o satt på lite fler handtag...

Sen åkte jag hem med mamma o la mig på soffan o först fikade vi lite för att varva ner o efter det dröjde det inte länge innan jag somnade som en stock... Himla skönt...

(JAG GLÖMDE KAMERAN IDAG IGEN :-( MEN NU E DEN MED HÄR PÅ JOBBET O VI ÅKER DIREKT HEM SÅ NU E JAG SÄKER PÅ ATT DEN E MED O IMORGON BJUDER JAG PÅ FLER RENOVERINGSBILDER)

Vaknade kl 17 ca av att barnen o mannen kom hem o barnen var INTE glada, Noel o Tim var trötta o slitna o var minst sagt gnälliga, vi åt ganska så direkt o efter det kom Anki o Johan på besök o vi fikade glass o fruktcoctail o barnen passade på att utnyttja tiden med Anki o Johan genom lek o bus... :-)
Tim han fick vi lägga redan 18.3o idag, han var så himla trött så det var helt omöjligt han var inte alls på humör, nu hoppas jag att han sover hela natten... (Gabriel har haft vakna barn denna natten så jag håller tummarna för att han får sova en hel natt nu)

Sen fick jag åka med Anki o Johan till jobbet o här sitter jag nu, läser igenom alla bloggar o kollar Tv samtidigt o så hoppas jag att min bloggdesign e klar snart e riktigt nyfiken, men jag vet inte exakt när jag får den det var redan 2 före mig i kön...
Det e en jättebra tjej som håller på med min design o jag litar på att hon gör ett riktigt bra jobb.. :-)

Imorrn så ska Andréa ta med mig till en affär som jag redan nu vet att jag kommer att ÄLSKA, jag kommer säkert gå där i över en timme o glo... Dom verkar ha allt av det som jag älskar.. Alltså inredning... Ska bli mysigt o ha dejt med Andréa åxå, det var ett tag sen, jag har knappt gjort nåt sen vi började med huset¨..
Kl 17 ska vi på föräldrarmöte på dagis för Tim o Noel, vi ska även ha barnen med oss för vi ska sjunga, dansa o leka tillsammans... öhhh lite pinsamt men barnen kommer älska det...
Ska be fröknarna att dom lägger Tim på eftermiddagen så att han inte e lika trött imorgon o förstör genom att vara övertrött o gnällig...
Melwin får vara hemma med mormorn medans vi e där...

Nja det var väl allt för idag, ska gå igenom kameran o se om jag har lite bilder att lägga in, har ju alltid en del på barnen...

ha de gott alla...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?