Måndag o jobb....

Ja nu sitter jag här igen, hela natten lång... Känner mig lite trött så jag ska strax sätta på kaffe till mig mitt i natten...
Men de e 2 nätter nu o sen e ja ledig tills nästa måndag... :-)

Imorgon ska mina saker från loppisen hämtas hem, ska fota o visa er då.. Har vart lite dåligt me bilder nu igen för jag har tyvärr glömt kameran hemma hos mamma både lördag o söndag nu i helgen.. :-( Barnen har vart med i huset o det har gått kanon.. Jag kom ju på att vi hade en grind i förrådet som vi inte använt sen v bodde i lägenheten, men nu gör den nytta... Vi har nämligen satt grinden vid Melwin o Noels rum så nu e Tim därinne o kan inte springa runt o vara galen hela tiden.. Det går jättebra dom leker så fint där inne o i helgen har de blivit film då det ÖST ner hela tiden...


Det går frammåt i huset, ska fota imorgon, fattas några saker till köket o dom fick vi inte tag i på Ikea nu så jag vet inte hur länge det dröjer nu... Nu e vårt största problem kakel, vart tusan ska vi köpa det, vi vet hur det ska se ut men vart fasen kan man hitta det till ett bra hyfsat pris....

ja ja nog om det nu ska ja se biggest looser reprisen.. :-)

  Karolina  

Så fint ditt skåp blev. Det är så roligt att fixa så där. Ska ta tag i att börja fixa hemma hon oss med. Inga stor dåd än utan mer ta hand om det som aldrig blev av innan Axel föddes. Typ måla lister, Kanske ta tag i golvet i hallen. Sätta upp ny lister i hallen. Det är så svårt att komma någonstans bara när jag och Jesper bara går om varandra i arbetstider. Ja, ja får göra ett ryck snart.



Har ni planerat för julen ännu? Vi blir kvar här på ön. Mamma, Håkan och Oskar kommer hit med. Ska bli jätte mysigt.



Kramar till er alla

Datum: 2010-10-26 / Tid: 07:56:29
URL/Blogg:
  johanna  

Hej Karolina...

Tusen tack, jag e jättenöjd med det... :-)



Alltid har man något att göra, nu när vi håller på så har ju ALLA delar av huset drabbats så det får bli en riktig storstädning sen. Vi försöker hålla efter lite eftersom men det blir rörigt snabbt igen, hoppas vi e klara om 2 veckor... Det tar sån tid o måla 5 strykningar per vägg o sen blev taket dåligt så nu måste vi hitta en ny målare som kommer.. MEN vi får hoppas resultatet blir fint..



Vi har planerat att vara hemma i år, nu har vi vart iväg 6 jular på rad, den första var när Melwin var 10 månader så nu känns det som att en mysig julhelg hemma med familjen i lugn o ro e på tiden, jag jobbar även natten innan jul...



Mysigt att din familj kommer, då kommer ni bli fullt hus ju..

Vi får se när vi kommer nästa gång, kanske blir det efter julen.. Vi vet inte ännu... Det e en bra bit o jag jobbar ju nu o vill helst inte ta ledigt ännu.



Hoppas ni alla mår bra på Ö:n?

Många kramar... Johanna

Datum: 2010-10-27 / Tid: 07:16:48
URL/Blogg: http://johannaandthefamily.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?