Tråkiga nyheter....

Detta e inte alls kul, MEN vi måste skjuta fram Noels födelsedagskalas... Vi kommer inte att bli klara + att det har blivit förseningar med både bänkskiva, fläktkåpa och några lådfronter i köket..
Det känns inte kul alls men det e ett faktum..
Jag kommer att bestämma en ny dag om 3 veckor, alltså 2 veckor fram från hans födelsedag.
Vi kommer att fira vår fina prins hemma hos mamma med några få gäster o sen ha ett stort med mat o tårta o en massa bus o många gäster... :-)

Jag ska bestämma mig snabbt för en dag o sen berätta det för er...

URSÄKTA att det e lite rörigt nu, men jag hoppas ni har förståelse för detta o att ni lika gärna vill komma o fira med oss i efterskott...






Ni som frågat efter hans önskelista, HÄR e den...


Fleece- hoodtröja från H&M storlek 110/116 (den e skön o ha lite större)




Jeans från H&M storlek 104



Pyamas för kalla vinternätter från H&M



Mössa från H&M



Ja kläder e alltid ett måste och Noel har storlek 104 på kläder nu, strumpor och kalsonger behöver han åxå, (inte kalsoger, boxer)  Noel gillar tröjor med tuffa tryck på... Bilar, traktorer, dinosarier ja ALLT som e tufft o killigt.... :-)


Duplo är alltid populärt...



Blixten- dator


Trumm-set... (vet dock ej om mamman e så himla sugen på detta)



MINI- städgrejjer till hjälpsamma små barn ;-)




Pussel i alla möjliga former o utförande är alltid poppis.. (här ett golvpussel)



Spel, ett sånt här vet jag att han skulle älska..


Sparkcykel



Ja här har ni en önskelista med olika varianter... Han älskar Traktorer, bilar, bilbanor, pyssel o tågbanor o tåg...

Hoppas ni fått lite inspiration.. :-)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?