2-årig bröllopsdag...

Har vi haft idag o firat lite.. Mest firade vi ju på Spa´t i helgen.. Idag har jag fått en överraskning, en som jag aldrig någonsin trodde att Gabriel skulle komma hem med... Ett par STÖVLAR, som jag velat ha ett tag, jag ÄLSKAR dom... Kommer passa fint till hösten...
Jag överraskade Gabriel redan i lördags, med ett fiskespö, eftersom vi skulle fiska igår fick han det i förskott, ha ha.. Men det var ett lite bättre insjöspö, och han blev väldigt glad, kommer nog användas en hel del..
Vi har ätit gott ikväll och druckit lite vin.. :-)

Tänk att det var 2 år sen vi gifte oss, det känns inte så... Jag hoppas att vi får uppleva mängder med fina bröllopsdagar...




  Lisa  

Grattis!!! Länge leve brudparet! Visst är det härligt att vara gift och heta samma namn och vara familj. Helt min grej. Vilka trevliga presenter ni kommit på båda två. Söta ni är. Kram // Lis

Datum: 2010-09-06 / Tid: 23:11:53
URL/Blogg:
  JOHANNA  

tack tack Lisa... Ja det e härligt.. :-)



Det e supersvårt o köpa presenter tycker jag, men eftersom fiske är ett stort intresse kom jag på en rätt bra grej.. ha det gott.. Kram

Datum: 2010-09-07 / Tid: 07:37:52
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?