Då va de dax igen...

För vad?? En ny vagn SÅKLART.... Ska sälja våran nuvarande o köpa en ny, en sulky, Noel vill aldrig sitta i vagnen nu för tiden så då känns det smidigare med en sulky, o dessutom kan man sätta dit en ståbräda, o då kan Noel stå där om han blir trött i benen.. :-)

En Scooter blir det, så man lätt kommer fram i skogen, och i terräng...

VILKEN TYCKER NI E SNYGGAST?? HJÄLP MIG NU E NI SNÄLLA....














Snygga va????
  Jaqueline  

Dom e såå fina, den understa med turkost tycker jag är bäst av dessa.



Novisen ska också få en ny vagn så fort vi blir av med syskonvagnen. Men hon ska få den i grått med blommor i. I år hade dom ju hur många fina färger som helst!

Datum: 2010-09-23 / Tid: 08:06:08
URL/Blogg:
  lina  

första eller sista :)

Datum: 2010-09-23 / Tid: 16:41:32
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/
  Helena  

Normalt sett hade jag sagt den gröna, men tyckte inte den gröna färgen va så snygg, så jag får nog hålla med Lina att den första eller sista är snyggast.

Datum: 2010-09-24 / Tid: 16:11:03
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?