Dax...

Nu har jag legat på soffan tillräckligt, efter 2 koppar med starkt kaffe så e jag någorlunda ok.. Jag e trött givetvis, men efter frukosten tänkte jag att det e lika bra o vara vaken så att jag somnar tidigt ikväll....

Nu e det nog med att sitta o glo på gamla bilder... Men det e samtidigt skoj.. Lägger mest in dom för min egna skull, tanken är att jag ska göra min blogg till en bok sen.. Vill att den ska finnas kvar i familjen som ett minne sen, det kommer säkert inte att vara gratis när man väljer att göra det, förhoppningsvis bloggar jag några år till... MEN oavsett vad det kommer att kosta så kommer det att vara värt det, tänk o få ha denna bloggen i bokformat, tänk vilket minne för barnen sen...

Nu ska jag fixa iordning lite innan sen gå ut o slipa på skåpet, eftersom jag inte han fixa med det alls i helgen som var så ska jag försöka få till det denna helgen.. :-)

På söndag e det en massa kalas, Melwin ska till Alvar o medans han e där åker vi till Wille som fyller 3 år på lördagen. Sen när vi hämtat Melwin kl 16 från Super-Bowl så ska vi ner till Falkenberg för att fira Nova-Lee som blir 1 år på måndag... En fullspäckad söndag o säkert kommer man äta alldeles fööör mkt tårta...
  Karolina  

Oj, vad kul att se alla gamila bilder.

Kommer särskilt ihåg när Melwin föddes. Han var ju första bebisen i sälkten.

Vi kom ner till BB och hälsade på, lugnt först men du jobbade för fullt för att få igång amning och innan vi åkte hem gick Gabriel runt och bar på en väldigt arg lite kille.

Det känns så konstigt länge sedan fast ändå inte.

Dom har blitit så läskigt stora så fort.

Innan man vet ordet av så kommer det var tonåringar man brottas med.



Kramar

Datum: 2010-09-15 / Tid: 13:12:09
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?