Det sket sig...

Med bullbaket, FAN, plockade fram en massa grejjer o sen när jag insåg att ALLA min bakgrejjer e nerpackade blev jag skitsur, just det mitt kök har ett minimalt utbud just nu, eftersom ja, det ska ju snart rivas o jag hade väl inte tänkt mig o baka när jag stod där o packade ner allt..
Men det får bli att köpa en ny kavel..

Sitter nu o väntar på att barnen ska komma hem :-) Sen åker vi till skogen o ser om vi hittar lite trattisar, o gör vi det får det bli innehållet i min fläskfilégryta jag ska göra sen...
Barnen älskar när vi gör små skogsturer o det behövs inte mer än ett par timmar för att det ska kännas skönt... Det e speciellt fint nu när höstens alla färger börjar träda fram, tycker det e så himla fint, allafall så länge man slipper att frysa...

Bilder kommer.... Vet att jag vart dålig på det nu i dagarna..



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?