Fasen.....

Jag glömde kameran hemma. ohh så irriterande, får skylla på att vi fick väldigt brottom iväg, klockan gick helt enkelt för fort ikväll..

Sprang in snabbt på Hajen o köpte lite mat till Melwins matsäck, vi har inte riktigt kommit in i det ännu, att det är fredagsutflykt alla fredagar, nu har vi fått springa in på macken eller i affären på kvällen innan :-O.. Handlat lite risifrutti och dricka.. Han brukar få mackor med sig, frukt, dricka och en yoggi eller Risifrutti, han äter liksom ingen "kall mat" har testat massa olika innan som Pasta med kyckling o grönsaker eller Ris med kött o lite grönsaker, men han vill hellre ha mackor, Det e ju ändå fredag o då äter vi alltid lite extra gott på kvällen så de e inte hela världen om lunchen på fredagen består av mackor o risifrutti..

Kan annars säga att Melwin STORM trivs nu på dagis, jag kan själv inte fatta vilken nöjd och glad kille vi har nu, han känner sig hemma och mår toppen.. Varje dag är han helnöjd... Himla skönt o känna att vi gjort helt rätt...
Han är även mkt lugnare hemma, det är skönt o vi bråkar nästan aldrig, han e lugnare och att det skulle visa sig så snabbt kunde jag aldrig ana...

Hemma är det färdiggipsat nu, sikken skllnad man ser redan nu o det e ännu inte ens halvklart, nu ska vi försöka få fatt i en målare, samt gå in o få ett prisförslag på köket...
Kommer stortrivas hemma när det e klart... Eller jag trivs nu med, men den där inredningskänslan finns inte, allt känns så omaka o konstigt när allt får en helhet sen kommer det bli kul o få in lite färgrika detaljer och tavlan som jag saknat såå mkt, tavlan vi fick från Anki o Jonas i bröllopspresent den ska få en fin plats...

Har även glott in en soffa... Här e den, precis denna men en mörkare färg, finns mängder med tyger att välja på...


Klicka för att se nästa bild


Ne nu ska jag ta o se lite Webb-tv, ska försöka få denna natten att gå snabbt undan för att sen åka hem, sova lite o ha en trevlig fredagskväll med familjen... :-)



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?