Hjälp...

Usch jag e verkligen värdelös på att sortera saker. jag har dåligt samvete nästan för att jag har så mkt att göra på ALLA ställen i huset, jag vet inte vart jag ska börja...

Imorrn ska vinterkläderna plockas fram och sommarkläderna ska plockas undan... Känns ganska bra ändå att vintern e på gång, jag längtar tills julen allt mysigt som hör till, pyssel, pynt o bakning...
MEN först måste det bli lugn och iordning i mitt hem, för när det ser ut så här så blir jag bara sur o orkar inte...
Jag vill ha förvaringsmöjligheter, det finns liksom ingen stans att lägga saker på, det blir rörigt direkt.. Men så som vi trivs här i huset blir det ingen flytt pga att det e för trångt, det ska införskaffas förvaring...

Steg 1: en STOR garderob till hallen med en del som man kan hänga och en del med hyllplan, det SKA vara 5 hyllor så var o en i familjen får sin egen att ha vantar, mössa o halsduk mm på..



Imorrn e en ny dag, så ikväll tänker jag blunda för bråten och mysa med en go filt, kaffe, godispåsen o en film i soffan...
Imorrn e det en röjdag, jag ska fasen se till o vakna full med energi och sätta igång turbon så här händer grejer...







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?