Jag har bestämt mig....

Det blir Didrikssons till mina barn i år... :-) Efter att ha läst Vi Föräldrar och sett att dom fått bäst i test var beslutet lätt, jag har haft deras kläder innan och vart mkt nöjd..

Här hittar ni ett bra sortiment, dessutom får man vantarna på köpet om man beställer innan den 12- september. Annars kostar dom 199 kr..



Denna blir det nog till Noel och Tim, gillar färgen jättemycket..






Om Melwin ska ha nåt nytt i år blir det detta tuffa set..





  Karolina  

Beställde precis från dom med, tyckte de hade bra priser särskillt när man fick vantar med på köpet.

Blev ern grön overall till Axel och en turquoise till Maja. Är spänd på att få hem dom.

Maja har fortogtafering idag på dagis.Hoppas att Jesper lyckades få på henne kläder och iväg i tid. Hon är inte lätt med sina kläder just nu. Allting måste sitta super bekvämt. Dvs inte något tyg som är lite styvt, inga jeans utan bara mjuka tajts. Kjolar har varit bra i sommar men nu börja det bli knöligt med. Det ska vara klänning, och den ska vara perfekt lagom lång, inte för lång för då blir det kosnstigt med stövlaren och inte för kort för då blir det inte bra när man snurrar och så klart måste den ha rätt vidd.

Inte lätt att göra henne nöjd.



Kramar

Datum: 2010-09-10 / Tid: 09:25:55
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?