Jobbar...

Då var man tillbaka, har bara en natt kvar nu, eftersom jag fick ordna in Lina som var snäll o tog mitt pass igår när det blev kaos hemma efter att Tim ramlat...
Nu har jag totalt 5 nattpass kvar innan jag e långledig :-) Känns alltid lika bra....

NU ska jag ta tag i mitt körkort, jag måste verkligen ta det, det tar emot o behöva ta det men jag inser att det e tvunget nu.. Så imorrn ska jag försöka fixa iordning ett lämp, eftersom mitt gått ut sen länge länge.. Sen e de bara att plugga på och så ska jag sätta ett rimligt mål för när det ska vara färdigt...  Hoppas att jag lyckas...

Idag har vi inte gjort så mkt tog en lugn morgon o sen efter en go frukost gick vi ut hela familjen, fick röjt undan lite o så fixade vi lite med barnens koja...
Sen kom mamma o senare även Andréa, det blev en snabbfika innan Andréa skulle hämta Filippa från ett kalas på våran gata.. Sen fick barnen bada o det gjorde dom ett bra tag o då hann jag dammsuga o plocka iordning + att byta alla sängkläder...
Sen blev det en dusch för mig o kl 18.3o hämtade mamma mig o vi åkte in till Kinarestaurangen o satte oss o beställde in mat... I lugn o ro satt vi där o åt gott i 2 timmar, hur mysigt som helst...

Sen var det dags för jobb....

Imorrn blir även den en lugn dag, vi e hemma mest nu när barnen har koppor ibland blir det en tur med bilen o då får ågon av oss stanna i bilen med barnen medans den andre går o handlar eller gör ärenden.. Melwin vill jätte-gärna åka till dagis, men han hade någon koppa kvar nu som inte torkat ännu, så han blir hemma troligtvis kan han gå på onsdag... Han e jättepigg o har en massa energi o så saknar han sina kompisar...

Tim får bli hemma hela veckan... Han e långt ifrån kry ännu...

Jag sitter o spanar in shabby schic sidor på nätet o har hittat en hel del fint, i vårt "nya" hem sen vill jag ha en lantlig stil, tycker det e så himla mysigt o hemtrevligt...
Ska försöka lära mig att måla patina åxå för då kan jag fynda möbler på second hand o sen förvandla dom till lantligt snygga...

Usch, jag läntar redan efter min säng.... :-)

Igår var jag så utmattad efter allt som hänt hemma med Tim, sjukhusbesök o den nervositeten jag bar på så jag slocknade på soffan redan kl 21... Vaknade 03 inatt för Tim ville ha välling, sen somnade jag gott om igen o vaknade 7.3o... Trött o sliten, fick man en massa timmars sömn, himla skönt...

Återkommer imorrn.... :-) Sov gott...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?