jobbenatt

Har suttit på jobbet o scrappat ihop ett kort... Blev väldigt nöjd o det tog sin lilla tid, e ju nybörjare o det tar tid med allt småpill...

Visar det senare..

Idag efter att jag sovit o vaknat av att mannen kom hem från Göteborg så drack vi kaffe på altanen, jättesköönt ute ju, Johan var med hemma.. Efter det gav vi oss iväg till staden o körde till Färgtema, där fick vi syn på den hemska olyckan som hände i förmiddags då en skadades så alvarligt att han avled, dessutom efter att rånat Guldfynd, så himla tragiskt..
På färgtema köpte vi färg till panelen hemma, svindyr var den men vi behöver en "spärr"- grundfärg eftersom de e gammal furu...

Efter det gick vi in på Ö&B innan vi åkte hemmåt..

När vi kom hem skruvade jag ihop skåpet, YES... Det e klart, fan vilket jobb det var men jag e supernöjd nu.. Jag har många planer på vad som ska ske med det.. :-)
MEN jag hade glömt knopparna så vi gick in på Tullhuset i stan o hittade riktigt snygga där så nu sitter dom på... Riktigt kanon.. Ska bli skoj o se det på plats sen...

kl 16.3o var det dags o hämta barnen, :-) ohh saknar ju dom när dom går heldagar på dagis, det hade gått jättebra för Tim han var jättelessen när jag gick men det gick över på en 5 minuter ungefär.. Noel stortrivs o vinkar hej då nu o han har kommit in i det totalt o han e så stolt när han har gjort en massa saker, dom kallar han för 1:e pusselmästaren på dagis, ha ah han sitter med pusel väldigt mkt o han kan alla pussel utantill nu. Samma e det hemma, det e största intresset nu o har varit det ett tag..

Vi gick in hela familjen på Fyndmagasinet mest för att köpa en Pirat-dress till Melwin för på lördag ska han på Pirat-kalas, häftigt värre :-) Han ska vara kapten så en sådan hatt blev det + en dress med dödskallebyxor, vit t-shirt o en svart väst, han kommer bli grym....

När vi väl kom hem sen åt vi o snart kom mamma för att hämta mig, tiden har inte räckt idag, superstressad fick jag ihop mina grejjer o sagt hej då till familjen, många pussar o kramar..

Vi solade innan jobbet idag, för mig blev det 16 minuter, ha ha, det var lite för tufft med 20 minuter sisst.. Idag var det skönt o ligga där i värmen o precis när jag nästan somnade så släcktes solariet..
Nu sitter jag här o ska göra det i 7½ timme till.... Sen ska jag sova, sova...

Nu ska jag lägga in bilder.... :-)



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?