mobilt bredband...

Jag e skitsur för inatt har jag gjort 2 försök att blogga o lägga in bilder, först har jag suttit o laddat upp bilder o det tar sin lilla tid o sen har jag skrivit en massa text, men så har mitt bredband kopplat ifrån sig.. O så hoppas man att det man skrivits sparats lite, men NEJ första gången försvann allt och andra gången försvann hälften.. :-( Bilderna ligger kvar eftersom dom e uppladdade så det e lätt att bara infoga dom, men nu orkar jag inte försöka igen, tar det i eftermiddag.. Jag e sjukt trött...

Vart ute extra många gånger inatt på balkongen.. Detbästa för att hålla sig vaken "tycker jag" e coca cola o kaffe... Så det har blivit lite av det kan ja säga...

Nu längtar jag efter min säng... Åhhh det ska bli så himla skönt, alla barnen ska vara på dagis o Gabriel ska till smärtcentrum i Gbg...
Sova, sova o sova e det enda jag tänker på, så kl 8 ungefär kommer jag ligga under mitt stora goa täcke o säkert snarka på stört...




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?