Rusk....

Usch för detta väder, det blåser för mkt nu, inte alls trevligt, hoppas det blir bättre under dagen...

Igår hade vi full rulle från ca kl 13 till sent på kvällen, vi kollade på bil o så var jag inne på Babyhuset, nu e jag sugen på en sulky till Timpa... Får se hur jag bestämmer mig ska fundera lite först, e ju nöjd med vår Phil&Ted men den e lite svår o köra i skogen, o vi e ju mycket ute så en vagn med 4 hjul skulle definitivt vara bättre o köra på skogsvägarna..
Kollade på En Emmaljunga Scooter, dom e så himla mysiga o ombonade, medans Brion ser kal och tråkig ut, det blir ingen Brio Race allafall det e vi helt 100 på..

Sen hämtade vi barnen som var på dagis, o alla kläder som blir nu, känns som man har packning för en vecka när man åker dit o sen allt med tillbaka igen..
Efter det hoppade jag in på panduro o köpte en textilpenna, dax o märka alla kläderna.. Sen körde vi hemmåt, fick tvättat lite o fixat, sen var det matlagning o Tim fick sig en dusch, sen kom brorsan, o strax därefter kom mamma... Vi fikade, tjatade o glodde Tv.. En fullspeckad eftermiddag o kväll, men väldigt trevlig.

Lina ringde till Gabriel i förrgår o sa att hon hade biljetter till Cirkusen som ska vara i stan idag.. OJ, det hade jag helt glömt av, skulle egentligen följa med mannen till sjukhuset, men barnen skulle tycka cirkus e så kul så självklart hänger vi med idag..
Det var ju snällt att vi fick gratisbiljetter med.. :-)

Så, kl 12 hämtar vi barnen så får vi se vad det e för cirkus.. Det e säkert en upplevelse för barnen. Noel o Tim har aldrig vart på cirkus, bara Melwin 2 ggr innan. Det e ju satans dyrt o gå på cirkus, typ bara biljetterna för vår familj skulle kosta över 1000 spänn, sen ska man ha popcorn o sånt med.. Dyrt nöje som e över på 2 timmar...

Nu ska jag ta tag i ett tråkigt hem, grejer överallt, var för trött igår för att orka ta tag i det... Så nu ska jag passa på, Första dagen på över 2 veckor som Noel e på dagis idag, hoppas att det går jättebra...

Ha en fin Torsdag alla... :-)





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?