Snart....

E det dags..... Helgen som vi sett farm emot sååå länge e här... Jag har bäddat alla sängar och småplockat lite, TUR jag städade igår då slipper jag det nu.. Ska börja packa väskan, har ingen aning vad jag ska ta med mig, men ett set finkläder får det bli eftersom vi ska äta 3-rätters ikväll :-) Sen får jeans o topp duga, antar att vi kommer gå i morgonrock en hel del där.. Kl 16 idag är vår första behandling, en ansiktsbehandling, ska bli såå skönt...

Så kl 13- lämnar vi över barnen och åker  iväg alldeles själva ohh jag ska se till o njuta till max..

Annika o mormorn kommer vara här hos barnen så allt finns på plats, så dom kan sova gott i sina sängar och leka med sina saker, annars kan dom bli ganska rastlösa...
Vi ska in till staden o fixa några småsaker o jag ska snabbt in o kika efter bikini med, hoppas det kan finnas någon kvar.. Tycker det borde finnas bikinis året runt..

Så detta blir troligtvis mitt sissta inlägg idag o så får jag återkomma imorgon med en massa bilder o skryt.. ;-)

Ha en fin fredag alla...


  Karolina  

Låter som ni kommer att ha en helt underbar helg.

Blir lite avensjuk.

Njut ordentligt.



Kramar

Datum: 2010-09-03 / Tid: 10:13:44
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?