Storm....

Det känns snart som att lägenheten ska lossna o flyga iväg.... Alltså det blåser som fasen här idag, började inatt någon gång sen har det dånat, mullrat och låtit i hela lägenheten...

Jag går av mitt nattpass snart o ska då hem o sova, så gott... Kommer nog sova ett tag idag för jag e skit-trött.. Kanske gjorde lite för mkt igår.. :-O
Natten har bestått av lite spelande på datan och tv-tittande.. Spindelharpan e bra tidsfördriv ibland.. Kollade lite repriser och på skvaller kanalerna.. Man hinner se mkt på en vaken natt..
Hela dagen idag blir lugn, ska ju jobba en natt till, sen ser jag fram emot 5 dagars ledighet...

Simhallen-premiär på fredag, sen ska vi åka dit varenda fredag vi har möjlighet till.. Barnen älskar det o det e faktiskt väldigt mysigt o komma dit, bada o fika sen e man sådär gott trött på kvällen.. Det e ett bra avslut på veckan..

Ne dags att packa ihop datan för nu e de bara 10 minuter kvar tills jag slutar....



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?