Träningsväääärk

Aj aj aj hela min kropp värker men det e skönt att det känns att man faktiskt gör nåt, men idag blir det ofrivillig vila för Gabriel e på sjukhuset i Sthlm nu.. Sen ska jag på det igen det känns skönt i hela kroppen efter att man gått/ joggat en mil per dag lite egentid i ensamhet e nyttigt ibland... tips på vad man ska käka vore toppen för jag vill inte bli spinkig jag vill bara ha muskler, behöver inte tappa mer kilon nu, undrar om man ska dricka proteindrink upptill för matlusten e i botten äter typ en barnportion sen e jag mätt, godissuget e borta o på nätterna när jag jobbar äter jag en banan och ett äpple.. Känner att jag får för lite mat i mig för vågen visar att det går nerför o det e absolut inget jag vill, platt rumpa o inga former e inget för mig :-) SÅÅ om någon kan eller vet vad som e bra att stoppa i sig innan och efter träning vore jag tacksam över en kommentar... Det är iallafall jäkligt skönt med träningsvärk i hela kroppen på ett konstigt sätt ;-) mina armar var så sega inatt att jag inte ens orkade stryka, ha ha samtidigt e jag ganska så imponerad av att jag har såpass bra kondis som jag faktiskt har.. Hälsosamt liv e här för att stanna, håll i hatten men jag ska tom sluta röka... Har ett paket nu som jag sparar på men när det tar slut så ska jag spara dom pengarna istället o jag ska köpa mig nåt till min kropp sen, förhoppningsvis innan nästa somnar.. Mer om det senare.. Nu ska jag verkligen försöka soova e toktrött men tankspridd...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?