underbart....

Mina promenader e så himla sköna, vissa dagar när det blåser ordentligt e det extra skönt att gå strandpromenaden men även dom vindstilla promenaderna har sin tjusning..
Jag älskar denna staden, allt e så fint o vackert, att få bo så nära havet är guld värt och man uppskattar det så mkt mer när man faktiskt e ute o ser hur underbart det är...

Dagarna då det blåser lite extra stänker det vatten från vågorna som slår i mot stenarna, det är med glädje jag går förbi dom ställena det händer på och får ett stänk på mig... Detta ger mig mängder med energi och jag fattar inte varför jag inte gjort det tidigare 5 gånger denna veckan har jag vart iväg ca 1-1½ timme tar min runda, det tar lite längre tid om det e halv storm för det e kämpigt som attans att gå där nere när vinden tar tag i en o man kämpar på för att komma frammåt...


Undrar bara vart jag ska gå sen när det e fullt med fulla ungdomar o turister längs med havet, då får jag nog komma på en annan runda.. 







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?