Melwin 6 år...

Ja nästa vecka är det dags, kan knappt själv fatta att vår stora kille blir 6 år, det e liksom dags för skolan sen, känns konstigt..
Iallafall tänkte jag skriva här eftersom många släktingar läser bloggen + att jag fått frågor om kalas och vad han önskar sig mm mm.

Vi kommer att flytta fram hans kalas tills vi flyttat, detta blir mitt bland flyttkartonger o röra så vi har valt att vänta, den närmaste familjen ska komma på tisdag o fira men det större kalaset blir senare, när kan jag inte säga just nu, men det återkommer jag till..
Hoppas ni har överseende med detta o att ni känner er välkomna till huset på kalas sen när det e dags.. :-)

Här e Melwins önskelista till er som har frågat o ni som undrar...


BAKUGAN (alla slags är lika populära, han ÄLSKAR sina Bakugan)



LEGO - Ninjago







LEGO - Atlantis




Skidglasögon till skidsemestern :-)  Vilket märke har ingen betydelse...





Presentkort på Intersport eller Team Sportia..

Inlines... Storlek 30/31




Sen är det alltid bra med kläder, jeans, byxor, tröjor, t-shirts Melwin har nu kommit upp i storlek 122, lite för stort, men 116 blir för litet..

All slags Lego är väldigt populärt han älskar att sitta o bygga ihop och kan grejja i flera timmar med sitt lego, så lite nytt vore inte fel för fantasin... :-)

Melwin gillar även pysselböcker, han gillar att skriva bokstäver och räkna, nu har han även börjat läsa lite så en lättläst bok vore toppen...

LERA, är nåt som alltid är kul o pyssla med, tyvärr har våra torkat nu, så det vore nog uppskattat..

Keps, Mössa, eller Hatt, huvudbonader behövs i alla väder...

Pysselsaker, Saxar, papper, klistermärken, glitterpennor, stämplar mm mm scrapbooking för barn helt enkelt, han e en pysselkille o sitter gärna på kvällarna o ritar o grejjar...

SÅ... nu hoppas jag att ni fått nån idé, tycker det e lika svårt varenda gång.. Men detta e verkligen sånt som han behöver/gillar...





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?