Tips...

Till er som inte vet så hittar man mängder med skönhets och hårvårdsprodukter här. Till ett mkt lägre pris. + att dom har olika erbjudanden.

Jag kan starkt rekommendera denna till er som vill ha lent hår.. Jag älskar den och använder den nu dagligen.

    Kostar nu 149kr istället för rekommenderat pris 229kr

Denna otroliga formula innehåller rikligt med ytterst reparerande och naturliga glansförhöjande ingredienser, som ger en fantastisk lyster utan att tynga håret. Extraktet från det legendariska nimträdet har blandats med hyaluronsyra för att ge en sammetsmjuk känsla. Det gör att håret känns silkeslent och glänser av ungdomlig lyster.

hur används den?
Gnugga en liten mängd mellan handfl atorna och fördela jämnt i rent handdukstorkat/fuktigt hår. Föna och styla. Även utmärkt på torrt hår och före användning av plattång.

Sen använder jag dessa

   212 kr hos Lyko, rekommenderat pris 249 kr

Céraflash TM teknologin i Shine blonde neutraliserar
de oönskade gula reflexerna, vårdar och skyddar färgen
och ger håret exceptionell glans. Resultatet är ett
glansfullt hår som har en ren och klar färg.

Unik vård speciellt utvecklad för naturligt,
färgade eller blekta blonda hår.
Vårdar, skyddar och ger blonda hår en ren och klar färg.

  153 kr hos Lyko, rekommenderat pris 180 kr


Vård, skydd och ren, klar färg åt blonda hår.

Används som komplement till Shine Blonde schampo.
Shine Blonde cremebalsam med Céraflash TM teknologi
reparerar och skyddar alla blonda hår.
Neutraliserar oönskade gula reflexer och ger håret en
ren och klar färg och en extraordinär glans.

Unik vård speciellt utvecklad för naturligt,
färgade eller blekta blonda hår.
Vårdar, skyddar och ger blonda hår en ren och klar färg


 178 kr hos Lyko rekommenderat pris 209 kr


Intensiv kur som tillför intensiv näring
och mjukhet till naturligt torrt hår. Ska sköljas ur.

Håret blir mjukt, smidigt, får mer spänst och
blir lätt att reda ut och att forma.

Teknologi
Cuti Liss System:
- reparerar och återuppbygger fjällskiktet.
- Vitamin B6 ger håret vitalitet, aktiverat protein
och återuppbyggande ceramider mjukgör
hårfibern och reparerar fjällskiktet.


Mitt hår e absolut perfekt nu när jag har riktiga hårvårdsprodukter, alla dessa har jag fått från Anki och jag kommer fortsätta att använda dessa, Riktiga produkter är det bästa du kan göra för ditt hår och får det mindre slitet och det växer bättre.
Och kom ihåg att alltid använda balsam efter shamponering, det är jätteviktigt + inpackning 1 gång i veckan..
Jag kommer inte att köpa shampo o balsam i vanlig butik längre, o visst dessa kostar lite mer, men det går åt så lite varje gång så i längden blir det inte så mkt dyrare, bara just när man köper dom..

Själv ska jag jobba hårt på att få mitt hår långt nu.. :-)




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?