Upp o hoppa...

Ligger ännu i soffan o slappar, ska upp o in i duschen nu, Tim han sover ännu o mår mkt bättre idag. Han har inte kräkts på på snart 40 timmar så det e lugnt nu, men han fick stanna hemma från dagis idag och blir hemma imorgon åxå.. Min lille buse.... Dagis har sagt att dom ska vara hemma 36 timmar efter sissta kräkningen o dom reglerna har vi även på jobbet o då följer jag dom med, vi har hållt oss inne i 3 dygn nu, så idag ska vi få lite luft.. :-) Jag e lite nervös för Gabriel, men de e klart att han fixar detta, ja e bara nojjig.. Men självklart kommer det att göra ont... Fy, jag e seg idag var uppe sent, Gabriel kom ju hem 00.3o o så tog det väl 2 timmar till innan jag somnade. Ska se om jag kommer på nåt enkelt till middag, funderar på att stanna till vid fiskbilen o köpa lite torsfile.. Det e sååå gott med fisk o vi har bestämt att vi ska köpa färsk fisk nu minst en gång i veckan, det e nyttig o bra mat.. +att barnen ska lära sig att äta olika fisk, men dom gillar det hittills.. :-) Ne känner att ja e lite efter, mamma kommer 14.15 så jag får skynda, skynda... Återkommer med tatueringsbilder sen.. :-)



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?