Zumba-fitness

ha ha ha jag dör... jag kan ju säga att det var tur att jag stod hemma igår morse o gjorde mitt första zumba-pass.. Jag kände mig som en värdelös klump som inte kunde hänga med i en enda takt, men jag gjorde det iallafall o höll på mellan 7- 7.45. Kan ju erkänna att det känns... I skinkorna, låren o magen.. Ändå har jag bara gått igenom grunderna, svettigt värre..
MEN kommer man i det tror jag det kan va riktigt skoj, Så nu e de hårdträning på G :-)

Just nu har jag lånat Annas, ska se om det e något för mig och e det de så köper jag mig ett eget, nu e tanken att varje ledig morgon ska jag köra på i 45-60 minuter, det blir när Gabriel kör barnen till dagis för jag står inte o gör bort mig framför honom..



Inatt har jag ju jobbat så det blev inget Zumba idag, men jag fick motion på annat sätt, nämligen en rask promenad med mannen, inte alls skönt egentligen för jag var svintrött o så frös jag, men det känndes gott efteråt när jag la mig på soffan under täcket o åt mina 2 ägg till frukost..

gissa om vi gör åt ägg hemma?? ha ha typ 60 i veckan, men det är nyttigt, gott och mättande..
och inte alls tröttsamt o äta, man kan göra mkt med ägg..







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?