Gott nytt År...

O så var det helt plötsligt januari 2011 konstigt det känns, men det gör det alltid med nytt år, undrar hur många gånger man skriver datum och 2010 innan man lär sig.... Hoppas alla hade en fin nyårsafton igår, det hade vi, slutade kanske inte så bra men allt innan var toppen bra.. Återkommer senare med lite bilder från våran kväll som firades hemma hos Johan o Helena... vi åt 3 rätters och sikken meny det blev, supergott alltihop... Melwin kräktes 00.30 å då var det bara att packa ihop o åka hem, vet inte vad det kommer ifrån, kan ju knappast vara från mig jag hade ju mellan söndag o månda... Så vi funderar på om det kan vara alla nötter, chips o godis han stoppade i sig, han åt ingen direkt mat, den petade han bara i o sen fick han ont i magen o när vi stod ute o skålade kräktes han.. :-( När vi kom hem till mamma satt vi uppe ytterligare ett par timmar o Melwin somnade gott o sov bra inatt. Värre var det med Tim som vaknade Ldeles för tidigt o vägrade somna om, Gabriel var snäll o tog honom så jag kröp ner besvor Noel igen o somnade om o vaknade kl 11... Tycker dock öite synd om mannen som e jättetrött, han får sova sen eller så får han världens sovmorgon imorgon.. Idag e barnen pigga o glada, det märks inget på Melwin alls o han har ätit en bra frukost... Nästa gång vi har fest ska vi se till att det inte står godsaker framme hela kvällen, det e bättre o ge dom en skål var tycker jag... Dom äter ju av bara farten när det står framme tyvärr... Noel han brukar knappt äta godis men igår åt han åxå en hel del.. Idag e det lördag, men det blir en godisfri sådan, det har vart för mkt nu på jul o nyår så jag tror inte dom protesterar, det får bli lite popcorn istället... Ne sitter vid iPaden därav inga bilder i detta inlägg, men jag ska visa sen, det var riktigt skoj o åka snowracer inatt så vi drar nog ut en sväng idag med, Noels snowracer e grym, den går snabbt som attans, kan ju va för den e helt ny... Det kanske blir en till, vore kul o ha två... :-) Ha en bra nyårsdag....



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?