inga bilder.. :-(

Alltså denna dagen har gått i ett, men det har vart väldigt trevligt....
Till frukost bakade jag jättegooda scones, superlätt o supergott, sen gick vi ut, fixade lite, sen var det staden, vi hyrde ett släp hämtade ved o efter det handlade vi på coop innan vi körde hem, barnen var ute medans jag o Gabriel bar ved, sen kom Andréa o hennes tjejjor o nästan samtidigt kom mamma o Anki, Gabriel var snäll o fixade iordning steken medans vi tjejjer fikade o mumsade på julgodis som Andréa hade med sig :-)
Barnen lekte o hade skoj, sen var det matlagning, Andréa åkte hemmåt o vi andra åt JÄTTEGOD mat :-) Riktigt lyckat, tack vare min BÄSTA man..

Nu sitter vi här, jag har precis bakat igen, en ananaspaj... Den står inne i ugnen nu, kaffet e på och vaniljsåsen vispad, ska snart sätta mig i soffan o fika med fina familjen o bästa mamma o Anki :-)


Hela dagen har vart full o jag har inte tagit en endaste bild :-(


ha en fin fin kväll :-)
  Karolina  

Hej



Vad skönt att ni har kommit hem igen. Tur att ni har din mamma som ni kan flytta in till, men verkligen hemskt att vattnet fryser. Sånt vill man kunna lita på att det fungerar.

Hittade en kul rea på nätet som jag tänkte tipsa dig om. Du kanske har sett den redan men jag tyckte att de hade riktigt bra priser och väldigt fina grejer.

gå in på guppi.se.



massor av kramar till hela familjen

Datum: 2011-01-04 / Tid: 20:10:44
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?