min onda kropp..

Ja kan ju säga att jag har känt mig mörbultad efter fallet häromdagen, jag hämtade Noel i bilen, jag hade bara burit in matvarorna o Noel som hade somnat i bilen var lite ledsen så jag bar in honom.
O pang sa det vi föll pladask rakt ner i isen.. O jag vet inte hur jag lyckades men jag vände hela kroppen för att skydda Noel o så tog jag hela smällen själv. O det känns kan jag säga, jag har ont i mitt knä, min höft, min armbåge och i nacken. O det sitter i och på kvällarna när jag slppnar av blir det som värst..
Igår kollade mamma mitt knä som fortfarande är svullet, det är det som oroar mig lite, det värmer lite och har blivit svullet det känns som det är vätska i en "säck" där.. Det gör ont och lägger sig inte svullnaden så kanske det e bäst att åka in o kolla det..

Men jag vill helst inte, det e ju bättre men fortfarande efter att jag suttit länge så gör det riktigt ont..

fick ingen toppen-bild och det blå-svarta blåmärket jag har det försvann typ i blixten :-(
men svullnaden syns iallafall..





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?