Mitt hår...

Alltså jag e nog världens lyckligaste, nämligen så har världens bästa Anki fixat så att jag ska få gör precis vad jag vill med mitt hår, alltså en heldag på salongen, hon e så himla snäll den där tjejen som "nästan" e min lillasyster, ibland känns det så allafall... Jo o jag glor hårfärger, frisyrer o massa coola saker man kan göra, men jag vet inte, jag har ingen aning.. Det hade ju vart skoj med en helförändring alltså, längre hår kan man ju inte få, men jag vill ju ha långt så småningom så kortare vet ja inte, får tänka på saken o fundera på vad jag skulle passa i eller helt enkelt ge henne fria händer... Tror nog det blir toppen till slut ändå :-) Glad e jag o det ska bli så himla kul o få göra detta tillsammans med Anki... :-) Alltså, nu e det rena Snökaoset ute igen, vad händer.... Men snö e ju alltid trevligt o bättre för barnen, då dom slipper bli blöta genom overålerna... Ne nu ska ja jobba vidare här, stryka o lite sånt annat kul...
  Annika  

<3<3<3

Datum: 2011-01-12 / Tid: 19:07:45
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?