Natten...

Ja då har man vart uppe o sprungit inatt o bytt 3 blöjor, det e ju helt klart nåt magvirus, frågan e bara vad för virus det e. Hppas verkligen inte det e vinterkräksjukan för det håller väl i sig upp till en vecka? Blä för detta.. Hoppas han snart får börja behålla det han får i sig..

Så idag blir vi hemma o tar det lugn, precis så som helgen varit..

Idag kommer mannen hem :-) Han åkte till Gotland i fredags o överraskade en barndomsväns på hans födelsedag tillsammans med andra barndomskamrater..
Så dom hade haft en trevlig lördag.

Jag vill åxå åka med till Gotland.. Ska göra det nästa gång, får väl bli efter skidsemester o allt som komma skall. Sen e det planerat på Medeltidsveckan :-)  Vi blev så himla snopna sisst då dom hade flyttat fram den en vecka o vi missade alltihop, men i år ska det kollas upp noga o sen åker vi :-)

Sitter här med mitt morgonkaffe o dom 2 stora barnen kollar Bolibompa, Tim sitter här o äter banan o dricker massor, det e ju bra.. :-)
Noel han har sovit hela nätterna hela helgen och jag tror att han själv e lite förvånad.. Imorse sa han MAMMA: Jag har sovit... o så var han jätteglad. Hoppas hoppas att det håller i sig nu..

Nä... nu ska frukosten fram...

Sjuklingen...

























































  Sigvesina  

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

Datum: 2012-07-09 / Tid: 06:59:35
URL/Blogg: http://sigvesina.blogbow.com



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?