Sådär ja....

NU.... e jag inne på bloggen igen wiiiiii...
Det har vart nåt konstigt fel med den, men nu så... :-) (eller det e väl bäst att jag skriver att jag hoppas) Mina inlägg har inte ens blivit publicerade, riktigt konstigt o ibland har inte lösenordet funkat. :-(

Ska se om jag kan få ordning på detta nu, och det där med dom 31 dagarna ska jag flytta så jag tar dom från den 1:a februari, för nu blev allt så fel o det känns dumt o lägga in allt på samma dag osv. så den 1-4 februari kommer mina första 4 dagar att publiceras igen o sen lägger jag in dom jag redan skrivit till dag 7 o sen gör jag nya varje dag.. Blir nog bättre så.
Vill gärna inte flytta bloggen heller till en ny sida, känns för svårt o flytta allt o jag kan ju säga att jag var livrädd att min blogg var borta nu, jag har inte sparat något :-( Nu ska jag spara bloggen o lägga in hela på en egen hårddisk så jag har den kvar OM det skulle hända något.. Det e en massa minnen i bloggen o dom vill jag spara... :-)




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?