tisdag...

En vecka kvar av ledigheten, än har vi inte gjort nåt speciellt o det kommer nog förbli så, lugna sköna dagar med familjen... Januari e en tråkig månad tycker jag, Melwin han väntar på sin födelsedag o frågar mer el mindre hur lång tid det e kvar varje dag...

Igår var vi hemma o tog det lugnt, jag fick sovmorgon o vaknade först 11.3o, underbart :-)
På eftermiddagen tog vi en liten biltur o kollade runt lite, skönt o bara sätta sig o åka en stund ibland..

På kvällen kom Andréa förbi o skulle stanna på en kopp kaffe, men det blev lite längre än så, klockan var mer än 23 när hon åkte härifrån, trevligt o ses o tjöta i lugn o ro, satt o kollade en massa på nätet o klockan gick för snabbt bara..

Idag vaknade jag 8 av att Tim stod o tjötade i sin säng, gjorde välling o la han brevid oss i stora sängen men han ville inte somna om, även om jag hade hoppats på det. Men det e skönt ändå att han inte vaknar 6.3o som han alltid gör när det e dagis på veckorna.
Så kl 8.3o gick vi upp o då vaknade även Melwin, Noel o Gabriel sover ännu, gottegrisarna..

Jag funderar på att baka, ska se på nätet om jag kan hitta något lättbakat bröd till frukost. Det e jag o barnen som äter, mannen han dricker sånt äckligt pulver.

Idag blir annars en lugn dag, behöver komma ikapp med tvätten igen, kanske att vi drar iväg o åker lite pulka o snowracer..
NÅGON som vet vart man kan få fatt i en vanlig pulka? Dom e tydligen slut i hela staden.. :-( Känns som jag vart överallt o kollat..  I värsta fall får man väl ta en sopsäck :-O

Ne har inget speciellt alls idag, får se om jag kikar in senare med lite nya bilder..

ha en toppendag i nysnön..
  lotta  

vi var på eklövs idag,där hade dom pulkor!!

Datum: 2011-01-06 / Tid: 14:14:33
URL/Blogg: http://lottajohansson



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?