Soliga härliga dagar...

ÄNTLIGEN, värmen e tillbaka.. :-) Så himla skönt...
Fredag och Lördag har vart riktiga mysdagar, vi har vart ute, lekt o myst för fullt, barnen har vart glada och dagarna har gått alldeles föör fort...

Igår spenderade vi dagen ute i Läjet, vi solade, tjötade, åt lunch o sen blev det bad i poolen för barnen :-)
Tim var nog världens lyckligaste och låg i o plaskade i 2 timmar, poolen var 34 grader varm, så dom stannade länge i och njöt..

Inatt har jag problem med bredbandet :-( Heela tiden bara det lägger av men jag hoppas att jag kan hinna med att ladda upp lite bilder från våra dagar :-)

Skriver inte så mkt, bilderna får tala för sig själva :-)

ursäkta kvaliteten på vissa....










Idag har vi ätit glass nere vid hamnen, gick vidare till fästningen där satt Frida, hennes mamma + barnen + Malin o Nellie, barnen lekte på bra, sen gick vi vidare till Kärleksparken för att se alla goa glada Hofman-kämpar och såklart för att se Anna, Christl, Helena, Johan o gänget komma i mål..
Det har vart en underbar dag, varmt och soligt och go stämning... Satt där till kl 19 sen var det dags att åka hem, lite trist att inte få vara med, jag var ju med på ett litet sätt iallafall, mitt starnummer fick åka med dom andra :-) NÄSTA år... DÅ så.....

Bilder....













































































  Lisa B  

Vilka fina barn och vilka fina, och vissa roliga, bilder. Visst är det härligt att det är varmt. Våra barn har typ inte varit inne på en vecka förutom på natten. Såå skönt. Bara några veckor till ska jag jobba sen ska jag vara ledig några månader och vara hemma med mina gullungar. Längtar mycket och hoppas värmen håller i sig. Ha det och hälsa fina barnen// Lisa

Datum: 2011-06-07 / Tid: 23:18:07
URL/Blogg:
  Anna  

ÅÅÅÅÅ va mysiga bilder den sista på Nelllie ,Fanny å Melwin va ju underbar =)

Kul att du tar så mycket kort du är så duktig <3

Datum: 2011-06-09 / Tid: 08:09:05
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?