En hemmalördag...

O dagen har vart lugn o skön :-) Jag vaknade kl 14 och samtidigt vaknade Tim som hade sovit middag, vi gick upp och tog det lugnt, lyssnade på lite musik o bara hade otroligt mysigt, han e helt underbar den ungen, speciellt när man går hemma själv med honom...
Gabriel, Melwin o Noel var ute i huset o skruvade ner gungställningen o fixade en massa småsaker, vi skulle egentligen åkt ut dit med men eftersom det var regn o rusk så var det ingen idé..
Får se om vädret tillåter korvgrillning imorrn istället..

Jag o mamma har även gått igenom en massa recept så nu ska här bakas, vi hittade mammas mormors gamla recept ohh hennes hembakade kakor o tårtor var dom absolut bästaste när man var liten..

Vi har inte gjort nåt speciellt idag, lagade go mat, kotletter med grönsaksröra + bakad potatis o sallad, det var riktigt gott, tyvärr åt man för mycket, som vanligt när de e bakad potatis för min del..
Har även plockat fram garn o virknål och tagit fram några mönster, fasen vad svårt de e o läsa mönster.. Så mamma fick hjälpa mig igenom lite så nu ska jag sätta fart här på jobbet :-) Skönt o ha nåt sånt att göra på natten..

Jag har inte mkt på hjärtat, inga roliga bilder o inga roliga nyheter, allt e som vanligt...

Jag är glad o lycklig, precis som det ska vara, känns bara lite extra mkt bra just nu och det e härligt när det e så... Det har vart ett tufft år, men vi börjar se ljuset i tunneln nu, bara det e underbart..
Ibland e det bara så skönt o vara helt o hållet HAPPY... :-) 







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?