En skön söndag...

Idag har vart en lugn dag, precis som söndagar ska vara.. Vaknade runt 14 tiden, både jag o Tim, perfekt att vakna när han har sovit middag.. Idag sov han inte så länge för han har en hosta som irriterar..
Började med att plocka undan lite hemma o tog sen en dusch efter det hämtade vi Melwin som var ute i Läjet o lekte med Nellie..
Kl 16 fick vi besök av Michael, Jaqueline o barnen vi tog en god fika o tjötade.. Barnen busade o lekte o vid 18 tiden bestämde vi oss för att beställa pizza från Campino, jag var den enda som inte tog varbergs special utan tog en kebab-tallrik, vilket jag ångrar för jag orkade inte äta ens hälften, hade vart bättre med en kebabsallad, så det ska jag tänka på nästa gång...
Sen hann vi med o ta en kopp kaffe till innan det var dags för mig att bege mig till jobbet...

Dagarna blir korta när man sover bort en massa tid, så jag e ganska så glad att jag bara har en natthelg på 6 veckor, det känns inte så jobbigt då faktiskt..
Barnen hinner man inte träffa så mkt heller just denna helgen, men den lilla tiden man får tillsammans e guld värd.. Men nu saknar jag dom MASSOR.. Och samma med Gabriel, som jag saknar honom ibland, för det e just kvällarna som vi har "våran" tid, då barnen har somnat  e det rätt mysigt att lägga sig i soffan o mysa o prata eller se en film.. Men den tiden faller åxå bort när jag jobbar...
MEN jag e nöjd med mitt schema jag ska absolut inte klaga jag har massor med ledig tid med familjen och det e underbart, just nu när barnen e små ännu så tycker jag att dom inte ska behöva vara på dagis en massa heldagar, jobba heltid det kan jag göra när dom börjat i skolan.. Nu e tiden så värdefull :-)

Nu e det min sissta natt sen e jag ledig i 2 dagar för att sen jobba 2 nätter till, den intensiva perioden e här, men snart e det dags för långledighet o det e då vi åker på SEMESTER.. :-)


Här e busungarna som hälsade på oss idag...

LIAM



och NOVA-LEE



  Lisa  

Välkommen tillbaka bloggandet! Vi är så glada att höra hur ni har det. Hoppas ni får vara friska snart allihopa. Det blir ni nog nu när det blir vår och ni kan vara ute massa i er fina trädgård. Vi mår Topp alla fyra. Krmar // Lisa B

Datum: 2011-03-15 / Tid: 20:19:07
URL/Blogg:
  johanna  

Tack Lisa, det e gött att ha tid över till lite bloggande nu.. :-)

Ja hoppas hoppas, håll tummarna för oss, detta e inte kul längre, tycker vi haft lite för mkt nu.. :-(

JA ÄNTLIGEN e det snart vår, ska bli underbart med lite sol o värme igen...

Ha det gott o hälsa familjen kraam

Datum: 2011-03-17 / Tid: 23:32:07
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?