ett hett tips till alla Lundmyr-Lovers

På Gekås kan man alltid göra fynd men idag höll jag nästan på att tappa hakan när jag såg att dom hade Lundmyr piké-bodys för ynka 69.95 kr, dom fanns i färgerna röd,svart och grå och i storlek 70 och 80, tyvärr fick ingen följa med mig hem för jag har en stor unge, han hade en sådan i storlek 80 för ungefär ett halvår sen... Den ska nu få åka med till Zach i Hemsedal...



Ordinarie pris: 299kr

För övrigt så fanns det massor massor med fint på Gekås idag, jag brukar inte tycka dom har så mkt oftast, men idag fanns det flera saker jag skulle kunna tänka mig köpa hem, men jag var endast där för att köpa grejer till skidsemestern, vantar, buff:ar, underställ, fleecetröjor, mjukisbyxor mm




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?