Heartbroken...

Jag har följt en blogg ett bra tag, den handlar om lilla Ellys kamp mot JEB
Jag får många gånger tårar som rullar nerför kinderna, jag tänker på den lilla tjejjen, gör det inte ont och hur orkar hon, men man blir så förvånad, hon har många bra stunder, många glada stunder och att få se en bild på Elly med hennes stora leende är underbart...
 Kika in här till hennes mammas blogg om just livet med Elly och hennes sjukdom..


Jag kommer till massor med såna här bloggar när man går in på andras länkar mm, vissa fastnar direkt o man måste läsa mer andra tittar man knappt på..

Jag håller alla tummar o tår för denna familjen just nu, på att Elly ska bli bättre och piggare och orka med utflykter och bus med sin familj..






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?